Wdrożenie aplikacji ePracownik w Miejskiej Energetyce Cieplnej w Koszalinie

Strona główna / Blog / Wdrożenie aplikacji ePracownik w Miejskiej Energetyce Cieplnej w Koszalinie

ePracownik – nowoczesny portal pracowniczy

Na przełomie roku nasza firma opracowała i wdrożyła nowy system – portal pracowniczy ePracownik. Dzięki niemu każdy pracownik firmy, bez angażowania działu kadr może w dowolnej chwili zalogować się na swoje konto ze smartfonu, tabletu lub komputera  i sprawdzić istotne informacje związane ze swoim zatrudnieniem, takie jak warunki umowy, terminy badań lekarskich i szkoleń bhp, staż pracy, kwalifikacje oraz przydział odzieży. Aplikacja przedstawia pracownikowi jego harmonogram pracy, dotychczasowe nieobecności oraz wymiary urlopów. Pracownik w łatwy sposób składa wniosek o urlop – wypoczynkowy, bezpłatny, okolicznościowy lub płatną opiekę nad dzieckiem do lat 14, a wniosek po akceptacji przełożonego i weryfikacji przez dział kadr zostaje automatycznie zarejestrowany w systemie HR.  ePracownik służy również do przekazywania pracownikom odcinków płacowych oraz dokumentów PIT-11, które podpisywane są bezpośrednio w systemie kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zwrotnie natomiast dział kadr ma informację z potwierdzeniem otrzymania dokumentu deklaracji PIT przez pracownika. 

Bezpieczeństwo i wygoda z ePracownikiem

ePracownik zapewnia jednocześnie wygodę i oszczędność czasu, jak również – co dziś bardzo istotne – bezpieczeństwo danych oraz bezpieczeństwo epidemiologiczne. 
System eliminuje wiele czynności – od kontaktu osobistego, telefonicznego, poprzez konieczność wydruku, ręcznego wypisywania dokumentów, aż do ich dystrybuowania i fizycznego przechowywania. Obecnie zaplanowane są kolejne etapy rozbudowy portalu.

Call Now Button