eBok

eBOK - elektorniczne Biuro Obsługi Klienta

Elektroniczne biuro obsługi klienta (eBOK) - jest rozwiązaniem portalowym służącym do komunikacji dostawcy usług ze swoimi klientami.

Przykładowe branże:

  • energetyka
  • ciepłownictwo
  • wodociągi i kanalizacja
  • multimedia
  • spółdzielnie mieszkaniowe
  • etc.

Nasza propozycja zakłada uruchomienie wersji standardowej systemu eBOK, gdzie dane są prezentowane w eBOK poprzez udostępnienie bazy danych przez dostawcę. W takim rozwiązaniu system eBOK nie przechowuje żadnych danych dostawcy, np. faktur, informacji o płatnościach i kliencie. System eBOK posiada jedynie informacje o użytkownikach systemu (login i hasło) oraz komunikaty dostawcy i zgłoszenia abonentów.

Funkcjonalność systemu eBOK dla DOSTAWCÓW umożliwia:

  • Zamieszczanie komunikatów i ogłoszeń
  • Wysyłanie przez bramkę SMS lub e-mail wiadomości (możliwość ograniczania do dowolnej grupy lub indywidualnych klientów);
  • Zamieszczanie informacji dotyczących klienta i zawartych umów;
  • Zamieszczanie informacji o rozrachunkach z klientami;
  • Udostępnianie podglądu faktur;
  • Zamieszczanie danych zużycia (mediów, usług oraz TVK) - opcjonalnie;
  • Otrzymywanie zgłoszeń i pytań od abonentów z możliwością zmiany ich statusu

Funkcjonalność od strony abonenta umożliwia:

  • Założenie loginu i hasła;
  • Uzyskanie dostępu do danych prezentowanych przez Dostawcę (dane teleadresowe, informacja o umowach, podgląd faktur, informacja o zapłacie za fakturę, zużycie mediów)e);
  • Wysłanie zgłoszenia;
  • Uzyskanie odpowiedzi od dostawcy na przesłane zgłoszenie;
  • Otrzymywanie komunikatów od dostawcy

Zadzwoń i dowiedz się więcej +48 607 760 304

Funkcjonalności systemu eBOK

PULPIT UŻYTKOWNIKA

  • Szybki podgląd na swoje konto w eBOK
  • Nowoczesny i czytelny design
  • Widget z informacją o saldzie
  • Widget z wykresem zużycia
  • Łatwy dostęp do listy faktur
  • Wykres opłat na podstawie kwoty brutto
  • Łatwy dostęp do listy odczytów
  • Wykres zużycia na podstawie odczytów (dla każdego składnika)
  • Łatwy dostęp do umów
  • Możliwość pobrania umów i faktur w formacie PDF

PŁATNOŚCI ONLINE

Do wyboru integracja z poniższymi operatorami płatności online:

  • Przelewy24
  • PayU

SYSTEM POWIADOMIEŃ DLA UŻTYKOWNIKA

  • Możliwość ustawienia podstrony z komunikatami dla użytkowników
  • Możliwość wysyłania użytkownikom wiadomości e-mail
  • Możliwość wysyłania użytkownikom wiadomości sms – wymaga płatnej usługi wykupionej w SMSAPI, która nie została wyceniona w ofercie, ponieważ uzależniona jest od pakietu sms-ów.
  • Możliwość ustawienia przypomnień o płatności lub jej braku z pomocą e-mail bądź sms
  • Możliwość ustawienia przypomnień o potrzebie wprowadzenia odczytu

BEZPIECZEŃSTWO

Aplikacja zabezpieczona jest przed najpopularniejszymi zagrożeniami według OSWAP https://owasp.org/www-project-top-ten/ :

  • Injection
  • XXS
  • Broken Authentication
  • Sensetive Data Exposure
  • Etc.

BEZPIECZNY SYSTEM LOGOWANIA I REJESTRACJI

  • Wysoki poziom bezpieczeństwa dzięki algorytmowi szyfrującemu PBKDF2 z HMAC-SHA256 (jeden z najbezpieczniejszych algorytmów)
  • Mechanizm potwierdzania konta za pomocą poczty e-mail
  • Możliwość szybkiego przypomnienia hasła przy użyciu poczty e-mail
  • Możliwość uruchomienia uwierzytelniania dwuskładnikowego F2A (za pomocą np. Google Authenticator)
  • Mechanizm, który sprawdza czy hasło, które użytkownik chce podać do eBOK nie znajduje się w jakiejś znanej publicznej bazie z wyciekami z innych serwisów
Call Now Button