eBOK - elektorniczne Biuro Obsługi Klienta
Elektroniczne biuro obsługi klienta (eBOK) - jest rozwiązaniem portalowym służącym do komunikacji dostawcy usług ze swoimi klientami.
Przykładowe branże:
- energetyka
- ciepłownictwo
- wodociągi i kanalizacja
- multimedia
- spółdzielnie mieszkaniowe
- etc.
Nasza propozycja zakłada uruchomienie wersji standardowej systemu eBOK, gdzie dane są prezentowane w eBOK poprzez udostępnienie bazy danych przez dostawcę. W takim rozwiązaniu system eBOK nie przechowuje żadnych danych dostawcy, np. faktur, informacji o płatnościach i kliencie. System eBOK posiada jedynie informacje o użytkownikach systemu (login i hasło) oraz komunikaty dostawcy i zgłoszenia abonentów.
Funkcjonalność systemu eBOK dla DOSTAWCÓW umożliwia:
- Zamieszczanie komunikatów i ogłoszeń
- Wysyłanie przez bramkę SMS lub e-mail wiadomości (możliwość ograniczania do dowolnej grupy lub indywidualnych klientów);
- Zamieszczanie informacji dotyczących klienta i zawartych umów;
- Zamieszczanie informacji o rozrachunkach z klientami;
- Udostępnianie podglądu faktur;
- Zamieszczanie danych zużycia (mediów, usług oraz TVK) - opcjonalnie;
- Otrzymywanie zgłoszeń i pytań od abonentów z możliwością zmiany ich statusu
Funkcjonalność od strony abonenta umożliwia:
- Założenie loginu i hasła;
- Uzyskanie dostępu do danych prezentowanych przez Dostawcę (dane teleadresowe, informacja o umowach, podgląd faktur, informacja o zapłacie za fakturę, zużycie mediów)e);
- Wysłanie zgłoszenia;
- Uzyskanie odpowiedzi od dostawcy na przesłane zgłoszenie;
- Otrzymywanie komunikatów od dostawcy
Zadzwoń i dowiedz się więcej +48 607 760 304
Funkcjonalności systemu eBOK
PULPIT UŻYTKOWNIKA
- Szybki podgląd na swoje konto w eBOK
- Nowoczesny i czytelny design
- Widget z informacją o saldzie
- Widget z wykresem zużycia
- Łatwy dostęp do listy faktur
- Wykres opłat na podstawie kwoty brutto
- Łatwy dostęp do listy odczytów
- Wykres zużycia na podstawie odczytów (dla każdego składnika)
- Łatwy dostęp do umów
- Możliwość pobrania umów i faktur w formacie PDF
PŁATNOŚCI ONLINE
Do wyboru integracja z poniższymi operatorami płatności online:
- Przelewy24
- PayU
SYSTEM POWIADOMIEŃ DLA UŻTYKOWNIKA
- Możliwość ustawienia podstrony z komunikatami dla użytkowników
- Możliwość wysyłania użytkownikom wiadomości e-mail
- Możliwość wysyłania użytkownikom wiadomości sms – wymaga płatnej usługi wykupionej w SMSAPI, która nie została wyceniona w ofercie, ponieważ uzależniona jest od pakietu sms-ów.
- Możliwość ustawienia przypomnień o płatności lub jej braku z pomocą e-mail bądź sms
- Możliwość ustawienia przypomnień o potrzebie wprowadzenia odczytu
BEZPIECZEŃSTWO
Aplikacja zabezpieczona jest przed najpopularniejszymi zagrożeniami według OSWAP https://owasp.org/www-project-top-ten/ :
- Injection
- XXS
- Broken Authentication
- Sensetive Data Exposure
- Etc.
BEZPIECZNY SYSTEM LOGOWANIA I REJESTRACJI
- Wysoki poziom bezpieczeństwa dzięki algorytmowi szyfrującemu PBKDF2 z HMAC-SHA256 (jeden z najbezpieczniejszych algorytmów)
- Mechanizm potwierdzania konta za pomocą poczty e-mail
- Możliwość szybkiego przypomnienia hasła przy użyciu poczty e-mail
- Możliwość uruchomienia uwierzytelniania dwuskładnikowego F2A (za pomocą np. Google Authenticator)
- Mechanizm, który sprawdza czy hasło, które użytkownik chce podać do eBOK nie znajduje się w jakiejś znanej publicznej bazie z wyciekami z innych serwisów
Elektroniczne biuro obsługi klienta (eBOK) - jest rozwiązaniem portalowym służącym do komunikacji dostawcy usług ze swoimi klientami. Zapewnia stały dostęp do udostępnionych danych oraz zgłoszeń. System zastępuje kontakty telefoniczne, wizyty osobiste w biurze obsługi oraz dokumenty papierowe.
Dla dostawcy usług system eBOK znacząco ogranicza koszty i czas związane z obsługą klienta począwszy od wysyłania dokumentów finansowych oraz innych do udzielania telefonicznych odpowiedzi i wyjaśnień dla abonenta dotyczących pytań i zgłoszeń. Dla abonenta system dostarcza nieprzerwanie najważniejsze informacje dotyczące zawartej umowy oraz dokumnetów finansowych i zapłat za nie oraz umożliwia o dowolnej porze zadania pytań lub przesłania zgłoszeń z późniejszym odczytaniem odpowiedzi na nie. Cała historia związana z umową i kontaktami trzymana jest w jednym miejscu.
System eBOK posiada odpowiednie zabezpieczenia przed atakami hakerskimi i robotami internetowymi. eBOK automatycznie blokuje konto po kilku nieudanych próbach zalogowania się do niego. Umożliwia tez odzyskanie zapomnianego hasła.