Branża IT w Polsce: Jakie oprogramowanie B2B po koronawirusie podbije rynek

Strona główna / Blog / Branża IT w Polsce: Jakie oprogramowanie B2B po koronawirusie podbije rynek

Branża IT w Polsce aktualnie ciągle się rozwija i ulega modyfikacjom. Czy koronawirus wpływa znacząco na tą branżę? Jakie oprogramowanie B2B może podbić rynek?

Branża IT w Polsce

Pracodawcy z wielu różnych branż z powodu koronawirusa są w trudnej sytuacji. Jednak w branży IT jest inaczej. Już teraz zauważyć można wzmożone oferty pracy na LinkedIn w branży IT. Dlaczego? Rośnie zapotrzebowanie m.in. na oprogramowanie do pracy zdalnej.

it w polsce czy pokona koronawirus
Jaki soft podbije rynek po koronawirusie?

E-comerce B2B

Jednym z najpopularniejszych rozwiązań w dobie pandemii jest e-comerce B2B, które pozwala dotrzeć z ofertą do nowej grupy odbiorców. Okazuje się bowiem, że firmy B2B nie mające systemów e-comerce znalazły się w kryzysowych sytuacjach – nie mają możliwości sprzedaży bezpośredniej, a także za pomocą strefy online. Kryzys motywuje zatem do wdrożenia nowych rozwiązań, które pozwolą na dalszy rozwój działalności. To szansa dla każdego handlowca, który powinien zerwać z mitem bezpośredniej sprzedaży i docenić inwestycję w e-comerce B2B. Konsumenci także zmieniają tok myślenia i coraz chętniej sięgają po zamawianie produktów w sieci. To doskonały sposób na zaoszczędzenie czasu i robienie zakupów bez wychodzenia z domu.
Epidemia koronawirusa skłania odbiorców do zakupów online. W tym przypadku skorzystanie z modelu B2B e-comerce to często jedyna szansa na sprzedaż produktów. Co ciekawe, serwis e-comerce ma za zadanie spełniać wymogi klientów, dlatego bazuje na niezawodnych narzędziach i kompletnych sklepach internetowych.

System SFA

Kolejną propozycją godną uwagi jest system SFA – Sales Force Automation, który bywa częścią CRM-ów. Wspiera on głównie handlowców, wpływając na dostęp do zamówień,  stanów magazynowych, czy też statusu zamówienia. Główną korzyścią tego systemu jest zauważalny wzrost produktywności pracowników w firmie. Handlowcy bez problemu zyskują wgląd w pełną historię wydarzeń z określonym klientem, mogąc w każdej chwili dodawać nowe wpisy.

Marketing Automation

Spore uznanie na rynku zyskuje także automatyzacja marketingu. Zaletą tego systemu jest fakt, że dochodzi do zwiększenia efektywności kampanii marketingowych, np. poprzez automatyczne analizowanie danych odbiorców. Użytkownik może automatycznie zbierać i identyfikować kontakty, korzystając z ciekawych funkcji.

Po koronawirusie systemy e-comerce B2B, Marketing Automation, czy też systemy SFA cieszyć się mogą sporym zainteresowaniem. Przedsiębiorcy szybko się do nich przekonają, a po pierwszych kłopotach nadejdą lepsze dni i wstąpi w nas nadzieja na rozwijanie firmy. Branża IT daje nam ogromne szanse do dalszego działania, dlatego warto korzystać z innowacyjnych rozwiązań.

Call Now Button